onsdag 28 januari 2009

Blev dan så bra?

Vaknade imorse å va sjukligt trött. Inte så konstigt dock iom ja följde med Paul till Ljungby för han skulle köpa en växellåda. Så ja va hemma runt halv 12 å då skulle ja först duscha innan ja kunde sova för ja å Olise va ute i 2h igår å sprang å promenixade =)

Men på nåt sätt kändes de ändå som att de skulle bli en bra dag fast ja va så trött. Men va fel ja hade... Ja va först på jobbet å de va ju helt ok. Alfie hade messat att hon skulle flexa lite för hon hade ont i pannan men ja visste att de är fler än hon som har keys. In kom ja ju men inte vidare. För folk kan tydligen inte hålla reda på var dom har lagt sina keys å de drabbar tyvärr mitt jobb för ja kan inte börja.... Så de tog ca 1h efter att ja kom till jobbet innan ja kunde börja jobba.... MORR!!

Annars har de gått hyfsat smidigt här.....

Pratade med pappa igår, höll på att få krupp så de va likasåbra att ringa hem å få kräkas lite i telefon... Längtar hem massor nu.... Ska bli så skönt att komma hem på fredag. Kanske kan ja tom sluta lite tidigare för ja har jobbat in lite... Å ja vill ha fredag nu!!!

Å på söndag ska ja ha mys med mig själv i min fina egna lägenhet som bara ska barikeras av mig mig mig MIG =)

Ja just de dagens horskop: 1985: Du kan få se resultat av dina mödor
Väduren: Någon försöker övertyga dig om vissa planers förträfflighet, men du låter dig inte imponeras
Hur ska man tolka allt detta då????

6 kommentarer:

  1. Jo du, bara så du vet så gäller dusch varje dag i tjeckien, ingen spridoft och kräklukt i stugan, då blir det tält ;-)...

    Krya på dig

    Farbror Mange

    SvaraRadera
  2. Ska du bo i tält då???? =)

    SvaraRadera
  3. Jag????? Jag duschar och håller hygienen i schack ju...

    SvaraRadera
  4. ANAJ! Du å dina jävla tånaglar ditt äckel!!!!!

    SvaraRadera
  5. Ha ha ha ha ha, klipp dom på mig då så slipper du se dom, ha ha ha! Jag har lite roliga planer för vad vi skall göra i CZ, kan bli asskoj...

    Kramm

    //M

    SvaraRadera
  6. om de nu inte skulle va nåt kräkande så bör du klippa som innan vi åker ner å hålla dina fossingar så lånmgt ifrån mig som de bara går!!!

    Vad????? Du vet att ja är nyfiken så du kan ju inte bara säga så..... =)

    SvaraRadera