fredag 30 januari 2009

Lärling....

Ja har snart varit på mitt jobb i 2år och ja har väntat mig att för el senare skulle ja få höra att ja va lärling. Men inte fan trodde ja att de skulle komma efter 2år. Ok efter 2veckor men nu är de verkligen 2år!!
Vi har skämtat många gånger oss här imellan att ja bara är lilla lärlingen men de kan ja ta. Men igår va de en butik som uttalade lärling med sådan arogans att ja trodde ja skulle smälla av. Ja, ja är lärling men när ja är klar med min utbildning har ja 3år arbetserfarenhet. Totalt är min utbildning på 4år men ja jobbar mestadelen av den. Å ja verkar ju vara rätt duktig med tanke på att ja har fått höra av mina arbetskompisar att ja är jätteduktig. Å va fan dom som står i butikerna är inte ens guldsmeder men tror ändå att dom kan rätta en ibland. Blir bara så jävla förbannad.

Ska sluta tidigare idag bara för att ja ska hem =) Lycklig!!!

Å ja nästan längtar till söndag då ja ska städa hela lägenheten, fixa min läshörna med min fina fåtölj, lägga mig i ett varmt bad med en bra bok å senare på kvällen är de The Holiday på tv å den är ju bara så söt. Tror de kommer bli en riktigt bra söndag!

"Som två getter som stångas" stod de i dagens horoskop. Ja behöver nog hjälp att tyda de.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar