lördag 31 januari 2009

Va försiktig med dina önskningar, allt kan slå in...

Precis hemkommen från IKEA. Ja, mamms å bror åkte dit en sväng. Nu har vi handlat som galningar till mammas fest å hon har avslöjat alla planer. Kan knappt bärga mig. Ska bli så in i satans skoj =) Nu har dom flesta ringt å sagt att dom kommer å gissa om ja blev glad för de! Men ja ska se till att inte bli för full så ja missar hälften haha
Passade även på att handla lite till mitt egna hem.

Gårdagen tillbringades en del i en bil. Slutade redan vid halv 2 men sen åt vi lite tårta på jobbet, bara därför att, så ja körde neråt vid 2. De va så underbart att komma ner i något vettig tid =)

Mamma visade nya tatueringen där bla mitt namn finns =) Jättefin va den, bror han kan han =) Sen gjorde vi hemmagjord pizza å de va smaskens! Slängde oss en runda i sofforna sen messade ja Glasspojken. Puckot jobbar ju som sprutlackerare å har haft sitt halsband på sig på jobbet så de hade blitt sjukt skitigt. Snäll som man är fixade ja till de, vill ju inte att ens vänner ska gå runt med smycken som ser förjävliga ut!!! Så ja körde å hälsade på honom en runda å lämnade tillbax de.
På vägen hem ringdes de till Erika men hon hade inte lust att svara så ja körde till hennes karl istället =) Satt på restaurangen hur länge som helst å pratade med Niklas. Himskans trevligt =) Blev både köbepizza å cola där =) Va ju tvungen att fråga en extra gång om dom verkligen gillade sina förlovningsringar å han försäkrade mig att jo, de gör dom =) Å att dom gärna berättade att de är ja som gjort dom så kanske kanske kan man få beställningar på fler.
Bestämde att ja skulle frukostera hemma hos dom idag fast Erika trodde ja va en sån som sov länge.... Men naj de är ja aj så kl 9 imorse va ja där å fick både kaffe, jos å bullar =) Gottigt!
Arvid kände inte alls för att busa med mig idag... Men ja fick både puss å kram när ja skulle gå hem. Han är banne mig världens sötaste unge å om ja nånsin får nån så vill ja ha en sån som han =) Han är helt enkelt bäst! Lilla Li är lite liten än men kommer nog oxå bli ett riktigt charmtroll. Hon har ju att brås på sina päron å dom är ju hur underbara som helst =)

Nu håller mammsen på att laga mat som vi ska äta hos mig imorn. Bror ska ju som bekant flytta så de blir tidig hemresa denna gången. Men sen får ja iof upp min fåtölj å ja får en lägenhet för mig själv så ja får väl va nöjd ändå =)

Fransson å Andreas är på väg hit. Kaffe ska de bli för hela slanten =)

Kanske får köra till moster en runda sen å hoppas på att hon gillar sitt smycke. Ja gör de iaf.....

Nu är de lite senare =)

Ja har varit så grymt duktig å avfettat mina fälgar.... Nu ser dom ut som bättre begagnade å fy fan va ja har kämpat. Dom va så sjukt skitiga så ja ända in i helvete. Men nu ska dom aldrig nånsin bli såna igen sålänge ja äger denna bilen iaf..... Så de så!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar