söndag 25 januari 2009

Blir aldrig som man tänkt

Ja de va ju en del saker denna helg som inte blev som planerat. Skulle inhandla grejor till sushi i Gbg igår men istället blev de en skissbok å ett par byxor.... Men vi hade himla skojsigt =) Stötte på Anna som ja ska bo med nästa gång i Köpenhamn å ja stötte även på Petra som ja gick gymnasiet ihop med å inte sett sen dess. Världens är inte så stor =)
Sen körde vi snabbt hem å Alfie följde med uppom å käkade. Efter de kom Paul å hämtade mig å körde hem till Tallen å började dricka lite öl. Vi skulle bowla vid 22 å visst gjorde vi de. Men ja hade sagt att ja skulle vinna men de gick käpprätt åt skogen. Ska nog inte bowla när ja är full för de blir inget bra. Sen åkte vi inte till stan men ja mådde inte helt ok. Så runt halv 1 ordnade Paul en taxi å hade de inte varit för honom hade ja nog inte kommit hem. Hade inte varit hemma i många minuter förrän ja fick gå å kräkas.... Ja hade de på känn..... Men som tur va så va Paul kvar hos mig å satt å klappade mig på ryggen å hämtade vatten åt mig. De va första gången nån va så snäll å omtänksam. Tack Paul, du ä snäll du =)

Skulle jobbat idag men ja har mått väldans dåligt så de har blivit filmtittande istället. Mår fortfarande inte som ja ska så de blir nog nån film till.
Å ingen hadboll har de blivit idag men boysen förlorade tydligen... Tråkigt värre. Å matchen igår va hemsk att titta på. Hade ja fått se hela så hade ja nog börjat gråta......

Mia å Klara ikväll =) Kanske pappa å farbror oxå =)

4 kommentarer:

  1. Minns jag inte fel så bankade Henke på dig i Tjeckien nått år, eller ;-)...

    Men det var ju snällt av Paul i alla fall :-)!

    Krya på dig

    //Mange

    SvaraRadera
  2. Han fick gå ett par rundor med mig ja... =) Tack för påminnelsen....
    Japps han ä snäll han =)

    SvaraRadera
  3. Hehe... du van juh andra serien :P men vi kanske ska testa det nyktra nån gång med... jag lyckades juh skicka iväg klotet så det landa efter halva banan hahahaha.

    What are friends for? ;)

    // Paul

    SvaraRadera
  4. Gjorde ja???? Minns ja inte. Japps ja har bestämt mig, aldrig bowla onykter igen, de blir inge bra =)

    SvaraRadera