söndag 18 januari 2009

PAJ är nu mitt!!!!!

Nu är den registrerad =)
Farbror ja förväntar mig inte att du ska fatta nåt men som sagt sån är du! =) Men läs nu va ja ska skriva härnäst så kanske du fattar.
Som guldsmed har man en ansvarsstämpel el namnstämpel. Ja har bokat kombinationen PAJ och nu är den registrerad. Så om ni i framtiden hittar ett smycke med en stämpel där det står PAJ så är det troligtvis ja som har gkort de =) De är nämligen ingen annan som haft PAJ innan mig. Anledningen att ja valt PAJ är för att ja heter Patricia Jennifer. Tänkte först ha nåt med efternamnet men kom på att ja kanske nån gång i mitt liv gifter mig å byter efternamn men förnamn å mellannamn kommer alltid vara desamma =)
Hänger du med Magnus??????

Shit va glad ja är att den äntligen är min!!!!! Nu ska ja bara fixa stämpel oxå =)

Har fixat med mosters smycke idag. Å ja har varit på middag hos Tukta å träffat hennes dotter å barnbarn. Ja fick leka lite med henne fast ja inte är en jättefantast av barn. Men ja kan lägga manken till om ja bara vill.
Efter allt detta körde ja å sa hej till Paul. Kallt i verkstan men ett gott skratt gör att man blir lite varmare å de blev mycke skrattande. De är inte ofta man sitter å dricker kaffe 20 i 1 på natten å asgarvar som en idiot. Va ju även tvugna att titta på Pablo Francisco. Sjukt skojig man de där. Green appels, fuck yeah green appels!!!! HAHAHAHAHA
Men lille Paul va jättetrött å höll på att somna så när de va slut körde ja hem direkt.

Å alla ni, kom ihåg: ett gott skratt förlänger livet så ja lär nog leva för alltid =)

2 kommentarer:

  1. Hejsan PAJ! Jag fattar, det fattade jag redan första gången du skrev PAJ, fattar du? Jag är inte så fögtrattad som du tror ;-).

    Jag vill passa på att gratuelra till ditt val av stämpel, det är lätt att minnas!

    LYCKA TILL

    Onkel Mange

    SvaraRadera