måndag 5 januari 2009

Lycklig är ja =)

Har precis kollat upp å midsommarafton å Hollands GP är INTE samma helg vilket innbär att ja troligtvis kommer köra ner till mitt älskade Holland å se min älskade Rossi!!!!! WIIIEEEEE!!!!!!!!!

Va tvungen att skriva ner vilka dagar ja ska va ledig detta året å insåg att jo de blir minst 6 semsterdagar över å då är de inte säkert att dom lediga dagarna ja ska ta ut blir semester. Kanske hinner arbeta in vissa dagar å de innebär: Ja får fler semesterdagar att ta ut =D
Så kanske kanske blir de Tjeckien både på våren å till sensommaren.... Men först ska ja koncentrera mig på att spara pengar så ja kommer till Tjeckien första rundan.... Å såklart lite till tattoobåten =) Å ja just de! Mustasch ska spela på båten så ja har 23timmar där Ralf bara inte kan fly från mig hahahaha Å han har även namnsdag den 27/3! Ska jaga honom hehehe

En nyhet till förresten: Idag har ringarna ja tillverkat blivit förlovningsringar på riktigt. Å dom gillade dom massor å dom passade perfekt. Va ganska nervös att dom inte skulle passa å att dom inte skulle gilla dom..... Men nu slipper ja oroa mig mer =)

Ska krypa ner i badet nu, kallt som attans ute å nästan lika kallt inne....

1 kommentar:

  1. ...och gissa vad jag upptäckte idag att jag hade glömt sätta in åt dig...? Just det.. Jag ska sätta in pengar åt dig imorgon och du får lov att mobba seniltanten hela dagen. =)

    SvaraRadera