fredag 23 januari 2009

Hemmagjord sushi

WIIE! Har ätit sushi idag. Kära Sus bjöd på de så ja å Alfie tog oss dit å vräkte i oss. Så jäkla gott de va. Fast lite mycke wasabi på mina.... Jösses va de brände i näsan. Trodde faktiskt ja skulle få näsblod.

Är allmänt trött idag. Kan fortfarande inte sova som en normal människa. Vrider å vänder mig nåt djävulskt.... Fast nu är ja så trött att ja hoppas på att somna så fort ja når sängen ikväll.

Har lekt med Paul en runda nu ikväll. Vi va i Tvååker hos nån ja inte träffat innan å ja, vi mest satt. Å drack kaffe såklart =)

Imorn ska ja först till Gbg en runda. Sen ska ja hem å fixa å trixa med mitt utseende sen är de förfest antar ja å sen bowling å lite mera fest =) Ska faktiskt bli himla skojsigt. Vet nog inte riktigt hundra vilka som ska bowla mer än ja, Paul å Tallen. Kanske inte blir nån annan men ja tror vi kan roa oss ändå =) Förhoppningsvis kan ja se matchen imorn på förfesten. Annars kanske ja blir lite bitter.... Vi måste vinna imorn!!!!!!

På söndag riktar ja in mig på bakfylla å jobb.... Kan bli en intressant kombination. Blir troligtvis nån film oxå.... Å Mia å Klara förstås. Börjar ju imorn å ja måste se alla avsnitt för papps å farbror ska ju va med =)
Ja så ser nog min helg ut....

1 kommentar:

  1. Jaaaaaaaaa, glöm för fan inte bort det, det är nu vi är som vi är, sen blir vi världskända i hela kristianstad...

    Allt bra annars med Dig?

    Kramar och soo onn

    //Onkel Mange

    SvaraRadera