måndag 26 januari 2009

Dagens horoskop

Vi har gjort de till en liten grej här på jobbet att läsa Metros horoskop varje dag antingen till frukost el lunch. Mitt va idag att ett mekaniskt problem ställer till de för mig. Olisen va snabb med att fråga om ja har de horoskopet varje dag... Tack för den =)
Ja som ni kanske förstår så vill inte bilen som ja vill fortfarande. Pappa, nästa gång ja ska löpa bil, säg till mig att inte va så jävla snabb utan kanske kolla på ett par stycken å sen köpa! El kan man ju ta med sig nån som kan bilar....

Kallt som attans idag på jobbet, sitter å fryser som en javetintevad.....

Blir nog ingen träning idag men ja ska ut å springa med Olisen två ggr denna veckan =)

På fredag ska ja äntligen hem å ja längtar massor =) Saknar er mamms å papps!!!!!
Frånomed söndag bor ja själv igen..... Gött!!!!!! =) Ja kan inte bo ihop med någon har ja upptäckt så ja ska för alltid bo själv. El iaf ett bra tag till =)

Skumbanan; du är bannemig mitt hjärta! Puss på dig!!!!

3 kommentarer:

  1. Meeen Dytten! Mig veterligen så har din fader sagt åt dig att ta det lugnt och titta på flera bilar innan köp, men du har nog inte lyssnat ;-)!

    Vaddå inte bo ihop med någon????? Vi då, skall jag tälta tycker du???

    Poss å kramm

    Farbror Mange

    SvaraRadera
  2. Meen Magnus, klart vi ska bo ihop. Semestersamboa ska ja nog klara av men ja vet i hundan om du får lov att flytta hem till mig på heltid =)

    Ja lyssnar alltid på pappsen =)

    Kom hem snart från tysklandet höddö!!

    Bussåkran =)

    SvaraRadera
  3. Gumman då...finns alltid för dig!!! är bara ett samtal bort. pöss pöss

    SvaraRadera