söndag 1 februari 2009

Ensam igen =)

Upp tidigt imorse, käkade frulle å sen började vi lasta in brors saker i släpet. Tog inte så lång tid så vi kom iväg innan lunch. Ja å mamma i en bil å pappa å bror i den andra. Eftersom ja å mamma inte körde med släp kunde ju vi köra lite fortare så när vi va framme i Tvååker va pappa bara lite ovanför Halmstad. Så ja å mamma passade på att handla lite godis så vi kunde få oss en rejäl sockerkick =).

När bror å pappa kom till rätta lastade vi snabbt ur allt å sen körde vi hem till mig. Ja hade ju som bekant en fåtölj å en tvättmaskin som skulle upp till mig å bror hade sin säng kvar här. Efter att vi fått upp mina saker å ner brors så åt vi. Mamma gjorde middag redan igår så de va bara att värma å att göra lite sallad vid sidan om. Sen tog vi oss varsen kopp kaffe å sen begav sig dom tillbax till bror. Ja började att städa hela lägenheten å få iordning så mycke ja bara kunnat. Städade min garderob som är fylld med skor å kom fram till att ja äger 36par... Tur att ja ska till Tjeckien snart för ja tyckte de va lite lite.... =D

Nu har ja städat av alla rummen å de blev riktigt fint med min läshörna. Har packat upp min nya dvd som ja köpte igår så nu har ja en i sovrummet å en i storarummet. Himla bra =)
Har skurat ner hela badrummet så de blev fräscht å nu har ja tappat upp ett bad så strax ska ja krypa ner där å hoppas på att ja inte somnar =) Har ju inte hänt innan men nån gång ska va den första... Eller?!


Hälsade på moster igår. Hade gjort ett smycke till henne som ja lämnade igår. Va lite nervös för ja visste inte om hon skulle gilla de el inte men hon sa att hon tyckte om de så då får ja ju tro på de =) Sen pratade vi en hel del. Tack så jättemycke för pratstunden. Behövde de. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar