måndag 9 februari 2009

En vit lögn slutade med en annan mans finger i röven...

Har precis haft lite humormys med Alfie. De va precis va ja behövde! Vi kollade på första avsnittet av Raw, andra är ju ikväll =) Å när vi ändå satt här så passade vi på att titta på Johan Glans Skåneturné. Därav överskriften. Om ni sett den fattar ni annars kanske ni bara tycker ja är lite konstig å helt enkelt behöver titta på den =)

Pratade lite med mamms innan idag. Om 3 dagar åker hon till Egypten. Är måttligt avis på att ja inte ska med. Men man kan ju inte få allt här i livet. De va ju trots allt ja å mina brödrar som fixade så tanten kommer iväg. Hon blir ju 50 nästa vecka. De hade varit gött med lite sol nu, då kanske hormonerna hade hamnat på plats igen.
Jösses va känslig ja är just nu. Skönt att man bara behöver va såhär tjejig en gång var månad, annars hade ja nog hoppat över ett broräcke. Kan ju börja gråta närsomhelst de går lite fel... Inte bra när mitt jobb ofta går fel å ja måste lösa lite problem. Va på väg att fälla ett par tårar bara ja skulle stifta om ett halsband idag. Shit pommes, då är man känslig för de är inget svårt över huvudtaget men kan kräva lite styrka å en hel del tålamod.

Imorn ska ja å Alv till GeKås. Ska handla lite till mammas fest. Får väl se om ja hittar allt men de tror ja nog =)

Ååå ja, min bror har imponerat på mig! Ja ringde igår men som vanligt svarade han inte men han ringde upp idag!!! Han brukar normalt ringa efter en vecka el inte alls.... Så japps, ja är imponerad =)

Tror ja ska läsa en stund innan min humorkväll fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar