torsdag 19 februari 2009

Snöigt värre

Nu är ja trött.....

Har inte sovit många timmar i natt, kan bero på att ja hade kuddkrig.... =)
Men ja va uppe halv 6 imorse bara för att hinna allt innan ja skulle till jobbet å sen vidare neråt. Å visst hann ja med allt. Men på jobbet har ja inte hunnit med de ja skulle, ingen arbetslust alls idag. Ville bara hem till mamma å pappa.
Fick köra ganska tidigt iom de kommit en del snö. Va riktigt less på bilkörandet när ja närmade mig å därför missade ja att sänka farten vid en skylt. Men som tur va så va de en annan bil framför mig som polisen kunde skjuta sin laser på. Så han fick böter medans ja med hjärtat i halsgropen kunde köra vidare hemåt =) Har en väldans tur gällande farbror blå =)

Packade ur min bil, drack en kopp kaffe, brände ut 2 skivor å sen körde ja å pappa ner till Malmö för att hämta mamma å Stina. Lite färg hade dom allt fått =) Men jösses va de började snöa när vi körde hem... Massor!! Å här ligger en massa snö nu å ja nästan hoppas att de ligger kvar på lördag. Ska bli så jäklans skoj!! =) Ser framemot detta massor å ja hoppas av hela mitt hjärta att de blir precis så skoj som ja vill.

Nu har vi ätit kvällsmat å mamma har berättat lite om resan å snart ska ja kasta mig i sängen. Håller på att trilla ihop så trött ja är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar