måndag 16 februari 2009

pööhckelaahnkhaa

Så roligt man kan ha med fonetisk skrift. Nu kan ja såklart inte skriva de här på datorn men ja å Alfie har pratat så hela morronen =) Sjukt kul juh! Så nu har ja lite lappar runt min bänk med ord som är jobbrelaterade å skriva i fonetisk skrift =)

feehkarhaasth är nog mest jobbrelaterad av alla =)

Har fått världens idé till lite smycken ja vill göra men har ja material el tid?? Nej just de, de är ju de ja inte har. Å för den delen saknar ja en ringstorlek för att kunna göra det ena. Måste ta mig i kragen å kanske stanna över nästa vecka å fippla lite.... Kan ju bli hur skoj som helst.

Världens bästa Valentino Rossi fyller 30 idag. Kångrätz till honom =) Ska banne mig fixa så ja kan se honom på nära håll i Holland =) Hade varit super.

Nu vill ja bara ha vår å sommar å ett garage. Måste ut med min pärla snart.... Nu har den stått förlänge. Å skitig är den oxå... =( Så ja ska ge den all min kärlek när ja väl kan =)

=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar