fredag 13 februari 2009

Words don´t come easy

Fredagen den 13:e.... Inget har drabbat mig än å ja tror ja slipper de denna gången oxå. Har aldrig otur på fredagen den 13:e. Kanske blir drabbad i mars istället =)

Alla hjärtans dag imorn. Vet att ja inte får blommor av nån ändå så ja va faktiskt å köpte en bukett rosor till mig själv. Inga klassiska röda dock utan vita å lila =) Dom är jättefina å pryder nu mitt storarumsbord! De va alltför längesen här fanns blommor på mitt bord så ja tyckte de va på tiden.

Vet inte riktigt alla detaljer inför denna helgen. Ska kolla film ikväll, träffa Björn en runda imorn, tvätta å träna på söndag. Men där är ju massor av tid att fylla ut =)

Har nu ett av mina efterlängtade msn-samtal med farbror. Fast han åker iväg på måndag igen så de lär ju dröja aplänge tills vi ska ha ett sånt samtal igen. De är så bra med farbror för man kan säga de mesta till honom. Lite detaljer utelämnas dock å de är nog bäst så =) Ska bli så sjukt skoj att samboa med honom i Tjeckien. Lär bli en del Captain Morgan är ja rädd för.... Men de är som goast där nere så ja får väl passa på =)

Nu har mammsen åkt. Hon skrev igår att hon va framme, 22grader varmt å att de såg ut att va ett annorlunda land. Eh ja mamma, de är ju inte direkt Sverige utan Egypten. Klart de är annorlunda =) Mamma är bara så söt!!!!!
Vill oxå iväg!!!!!!! SOL!!=)

Bara 1 vecka kvar till hennes fest å de ska bli så jäkla skoj =) Å sen helgen efter de ska ja till Tinan i Växjö å sen fredan efter de ska vi ut på afterwork. Banne mig på tiden =)

Nu har ja många samtal på gång..... JÖSSES!!! =)

1 kommentar:

  1. Detaljer??? Du utelämnar ju allt, vet ju inget alls och fattar inget heller ;-)...

    Sköt om dig så blir det snart!

    Kramen

    //Mange B

    SvaraRadera