söndag 8 februari 2009

Kan väl likasåbra fortsätta då...

Eftersom ja inte kommer kunna somna på ett tag för att ja fortfarande har lite panik å har sjukt ont i magen så kan ja lika bra fortsätta skriva....

Ja lider av nåt som andra säkert tycker är en skitgrej men för mig är de jättejobbigt. Ja kan inte tala om för nån att ja tycker om nån. Nu pratar ja inte om att va kär men bry mig väldigt mycke om nån, lite mer än som vän.... Ja kan bara inte prata om de.... Ja blir helt varm å börjar kallsvettas å vill helst av allt bara försvinna genom jorden. Vet inte varför de är såhär, de bara är så å har alltid varit.
Prata känslor med mina vänner kan ja göra utan problem, både gällande va ja tycker om dom å om andra. Men gällande nåt annat så går de bara inte...

Har gjort de en gång å de tog alla mina krafter att bara samla mod till de, å svaret ja fick av denna människa va; Ja tycker om dig oxå men..... Sen inget mer. Ingen bra upplevelse i mina ögon å därför beslutade ja mig att återgå till att hålla allt inom mig. Vet om att ja förr el senare exploderar bara för att ja inte kan säga de men så funkar ja å har alltid funkat så. Skriva de funkar såklart lite bättre....

Du är fantastiskt på alla sätt å vis å ja hoppas för alltid att du finns nånstans i mitt liv. De är skönt att vi är vänner å ja hoppas att de kommer fortsätta så. Du är ju nästan lika knas som mig å de är nog därför ja tycker så mycke om dig =) Ja vet att när ja träffar dig nästa gång kommer ja va som vanligt för som sagt ja pratar inte om de å innerst inne hoppas ja att vi kan undvika att prata om de.... Vet ju att du läser här å ja hoppas att du kanske kan förstå lite.... Ja ä komplicerad helt enkelt.


Nu ska ja försöka släppa mina tankar å bara somna.... Kommer bli svårt men de är alltid värt ett försök.

1 kommentar:

  1. Jag håller på dig, bara spotta ut det, inget att förlora, allt att vinna!

    Farbror Magnus

    SvaraRadera