måndag 2 februari 2009

Positiv Paj

Har lovat att vara lite mera positiv. De närmar ju sig en vår just nu å lite ljusare kommer de förhoppningvis att bli. De va lite vårigt igår fast att ja vaknade å såg att ja hade snö på bilen. Å självklart hade låset frusit... Men idag va de upptinat =)

Skulle ansträngt mig å cyklat till jobbet idag men de va så jäkla skönt att sova så ja låg kvar till halv 7 å fick ta bilen istället =)

Skulle fått besök idag men hon svarade inte när ja messade. Sen när hon väl hörde av sig tyckte ja allmänt att de va sent så ja avtackade mig besök. Avskyr när folk säger att dom saknat en å säger att man måste ses men sen bara skiter i de. Ja tänker då rakt inte krusa... Så mycke va de för att va positiv.. =)
Men ja fick mycke bättre besök i form av en nytränad Alv =) Vi fick pigga upp Hulding lite genom hemsidor av folk som kallar sig guldsmeder men deras verk ser ut som komåhjälpmigattdö.... Måtte ja själv göra snyggare saker än så...

Imorn blir de motion med Olise å film med Paul. Å ja ska bara va positiv på jobbet =)

5 kommentarer:

  1. Tjabba! Du är väl alltid positiv? Jag har då inte sett nårga riktigt negativa sidor hos dig, eller?

    Have a nice day Dytt

    Dr-Mange

    SvaraRadera
  2. Åh, var hittar man positiviteten?? Jag tycks ha förlorat min. Nånstans.

    SvaraRadera
  3. Nån negativ sida har du säkert träffat på farbror... Men du är så förvirrad så du har kanske inte fattat... =)

    Hulding, man får söka med ljus å lykta efter den men man kan återfinna den med hjälp av goda vänner =) Ska se om ja hittar den här uppe så skickar ja ner den isåfall ;)

    SvaraRadera
  4. Tack själv för pratstunden, jag behövde den nog lika mycket som du...
    Ha tillit till allt du säger och gör...LYCKA TILL.
    kram moster Anna

    SvaraRadera
  5. Fortsätter du på samma bana som idag kommer jag allvarligt tro att din mor har blandat ner någon skum svamp i all maten... ;)

    SvaraRadera