tisdag 24 februari 2009

Är de inte de ena så är de de andra...

Blev glatt överaskad idag. Min kära vän Sandra va nere i Malmö på sin födelsedag å blev stylad å sen fotad. Hon skrev upp mig så att ja oxå skulle få göra detta å idag ringde dom. Så den 5/4 ska ja, Alfie, Olise å kanske Sus å Miran ner till Malmö å bli sminkade å sen fotade. Tänk va söta ens vänner är som tyckr att man ska få åka iväg på nåt sånt här =) Du är så söt å go Sandra, många tack =)

Har varit trött å irriterad idag men de har gått över nu. Va ute å sprang med Olise efter jobbet å idag gick de riktigt bra. Kan inte säga hur långt vi sprang men kanske 4 km utan att stanna en enda gång =) Å sista biten hem promenerade vi snabbt. Nu banne mig börjar min kondis bli som den ska. Så jäkla skönt att man redan börjar se å känna resultat! Ska fortsätta massor med tränandet så ja kan få annat att tänka på om dagarna...... Imorn blir de pump å på torsdag blir de att springa igen =)

Va tvungen att dammsuga mitt hem idag. Kändes som de va flera ton grus i hallen å ja hatar när man inte kan gå där utan att dra runt en massa skit. Men nu är här rent igen så nu slipper ja de bekymmret i ett par dagar. Funderar även på om min lille bil skulle bli lite ren innan ja sticker till Växjö på fredag. Den är sjukligt smutsig nu men med tanke på hur vädret är så kommer den kanske bli lika skitig snabbt igen.... Men ja funderar som sagt på de =)

Nu är de dax att umgås med Harry Potter igen..... Så snart ja läst alla böcker ska ja ha ett maraton å kolla alla filmerna hahaha =)

4 kommentarer:

  1. Jag ska också umgås med Harry faktiskt. =) Så att du inte kommer efter med läsandet för att jag inte är färdig med böckerna. ;P

    SvaraRadera
  2. jag hoppas att jag inte jobbar då skulle vara så kul att bli proffsfotad...=) kram

    SvaraRadera
  3. Det är bra att du har kondis till sommaren och till tjeckien... Morgan är beställd, var det 30 flaskor???

    Onkel Mange

    SvaraRadera
  4. ja minst 30 flaskor kommer behövas. Kondisen lär försvinna där nere men men ja gör iaf ett tappert försök nu =)

    SvaraRadera