söndag 15 februari 2009

Helgen som flög förbi

Redan söndag.... Jösses va tiden går fort...



I fredes blev de bara filmtittande. Va ganska trött å orkade inte anstränga mig förmycke. Paul kom hit å han har en viss förmåga att somna när vi tittar på film. Trodde ja va bäst på de men där har ja nog blivit slagen på fingrarna =)

Igår va ja, Paul å Tallen på stan en runda. Paul skulle handla en tröja el nåt sånt men han är sjukligt kräsen vilket innebar att han hittade inte ett dugg men ja därimot som inte ska handla egentligen hittade en kjol å en tröja el va man ska kalla de. Ett riktigt fynd blev de iaf för de kostade bara 50:- st. Så ja, ja kan nog leva med de =)

På kvällen blev de förfest hos Tallen å sen bowling. Va inte riktigt lika dålig denna gången å ja tror de har med att göra att ja inte hade fått i mig så mycke alkohol som sist =) Ja va iaf inte sämst på bowlingen å de är ja rätt glad för. Sen åkte vi in till stan å spenderade resten av kvällen på Oscars. Blev inte supersent å de va rätt skönt.

Skulle tvättat idag vid 7 men inte orkade väl ja släpa mig ur sängen för de å de straffar mig nu... Finns ingen tvättid förrän den 22 å då är ja hos mamma å pappa. Å ja har fortfarande inte fixat så nån kan hjälpa mig koppla in min egna tvättmaskin.... Så de blir att släpa ner allt till mamma å passa på att tvätta innan ja hämtar henne vid flyget.



Ikväll blir de nog en el två filmer. Är för trött för att orka va seriös å städa lägenheten. Får ta de en annan dag innan ja kör ner till Knislinge.



Janejmen laga mat kanske....

1 kommentar:

  1. Heeej!
    Jag var så pass seriös att jag tog ett tag i mitt hus igår, det kändes skönt imorse!
    Ha det nu så bra i sweden och jag hoppas vi "ses" fast jag är långt borta...

    Kramen från Onkel Mange B

    SvaraRadera