måndag 5 november 2012

Dagens humör: skulle kunna slå på alla ointelligenta människor men gör det inte!

Dagen har varit lite bättre än igår, lyckades ta mig till jobbet och insåg att jag händanefter måste ta den tidigaste bussen... Ursäkta uttrycket men ungjävlar!! Sitter alla på vars ett säte och låter massor!! Ta stadsbussen istället, den är faktiskt lagd så pass att ni ska ta den till skolan!!!!!

Sen folk som inte kan läsa!!!! Om det står klart och tydligt och STORT på bussen Hässleholm då går den inte till Kristianstad för det står faktiskt Kristianstad på den bussen!!! Och ja, jag har rätt att vara bitter för människorna i fråga åker bussen DAGLIGEN!!!!!


Så, nu känns det färdigskällt! Nu återgår jag till att vara 27 igen! :)

Eftersom vågen gav mig en rejäl käftsmäll igår så har jag verkligen tänkt ta detta med träningen på allvar. Förra veckan lyckades jag få till 3 pass med indoorwalking och denna veckans mål är minst 3 pass, helst 5. Nr 1 är avklarat och nr 2 hoppas jag på att stryka imorgon. Nu har jag snart haft alla instruktörer, bara tjejen som försov sig kvar att testa. Kan faktiskt säga att jag är nöjd med alla och därför tänker jag inbilla mig att jag gillar detta passet sjukt mycket!

Mission snyggast-röv-julen-2012 har börjat!
Nu väntar jag på dom nya träningsskorna, dom beräknas hämtas ut imorgon!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar