onsdag 21 november 2012

Julklappsdax!




Ett litet urgulligt hängsmycke i silver med en imiterad pärla i!


Örhängen i silver med frostad bergskristall och dumorterit.


Örhängen i silver med odlade pärlor.


Örhängen i silver med frostad bergskristall och dumorterit.


Örhängen i silver med odlade pärlor.


Ring i silver med cubic zirkon.


Hängsmycke i silver, här är företagsloggan till Hathors som finns i Broby.

Mer håller på att tillverkas i verkstan och vill ni ha något alldeles speciellt tillverkat att ge bort el att behålla själv så finns jag här på bloggen, på patsywohlin@hotmail.com el på Facebook under Smycken af PAJ!

Nu ska jag bara komma på vad jag ska ge bort i julklapp till släkten, blir inga smycken..... :)

2 kommentarer:

  1. Gulliga örhängen!



    (...och en mäkta tjusig bakgrund du har! Tog mig ett tag att känna igen den. ;) )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom blev både söta och bra :)

      Mmmmmm världens bästa mustaschtavla, klart jag har den i verkstan!! (dödskalleplåstret oxå!!) Har bara inte fått upp dom på väggen än men jag har placerar dom så jag ser dom vaaaaarje dag! :D

      Radera