onsdag 14 november 2012

Föööj faaan!

Det är absolut inte meningen att jag bara ska tjata på om min träning här så ni vet, men just nu börjar jag....inte tvivla men undra ifall jag kommer lyckas med mitt mission....
3 pass av 30 är avklarade el om jag ska dra in förra veckan så är 8 av 35 avklarade. Vet inte vilket som låter bäst....
-kg står det på vågen och nu ska jag bara få min lilla träningsvän att komma igång också!

Sitter nu och väntar på henne, vi ska ta en frukost ihop innan vi åker till mitt jobb för att diskutera smycken.

Fick hem en massa ljuvliga stenar igår så nu ska här pysslas!! *peppar mig själv sjukt mycket*




1 kommentar:

  1. Det blir säkert en massa snygga smycken....
    Goe frukost? Jag tror att du är bäst :) på frukostar o träning.
    Lycka till Kram

    SvaraRadera