måndag 12 november 2012

Måndag hela veckan?

Detta har varit en dag som jag helst av allt vill spola tillbaka och göra om på rätt sätt! Men se nej, det går ju inte riktigt. Så det är väl lika bra att blicka framåt.....

Förra veckans mål var 3-5 ggr på gymmet och otroligt nog blev det 5(!) ggr!! High five till mig!!
Trots en fredag och lördag i mensvärkens tecken, dvs jag låg utslagen på soffan och trodde jag skulle kräka så fort jag rörde mig! T.o.m hjärtat sa att så ynklig som jag varit denna helgen har han aldrig sett mig... Så japp, jag har haft sjukt ont!

Jaja, skit i det, det är ju över nu!

Ny vecka, nya mål. Nu ska här satsas på gymbesök 5ggr i veckan och innan jul ska jag ha varit där 30ggr. Låter kanske mycket men det är bara 6 veckor kvar till jul!!! Maaaj gaaad!! :)

Damen här planerar jobb för fulla muggar, hjälp mig gärna med idéer! Vill ni kanske ge bort något speciellt i julklapp, tjaa, varför inte ett egen designat smycke?! :)

Imorgon blir det att ta tag i allt på riktigt efter ha fyllt på med positiv energi hos världens bästa Sonja!

Go me och allt sånt där!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar