söndag 11 november 2012

Fars Dag!

Detta är min pappa:

Idag är det fars dag och då firar jag honom. 
Just idag fick han sina efterlängtade Fantomen-ringar:

Min pappa är världens bästa och förtjänar att bli firad idag. Man skulle kunna säga att han har 2 dagar varje år, sin födelsedag och fars dag. Eftersom han delar födelsedagsmånad med både mig och mina brödrar så brukar man oftast inte ha så mycket pengar över att handla något speciellt. Därför får han något extra när det är fars dag. 
Ifall ni inte förstått så är pappa väldigt förtjust i Fantomen. 
Länge har han önskat sig Fantomen-ringar i silver men vi har mest bara diskuterat det. Nu när jag äntligen har en smedja och kan tillverka precis exakt vad jag vill så tänkte jag att varför inte göra ringarna till pappa?? 
Dessutom lyckades jag ju passa in det alldeles bra till fars dag! :)

Så pappa, grattis på din 2:a födelsedag, FARS DAG! 


6 kommentarer:

  1. Vad fina de ringarna blev.
    Härligt att ha en pappa att Krama. Jag skickar en tanke uppåt till min.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja dom blev riktigt bra! :)
      Pussåkram

      Radera
  2. Häftiga ringar, förstår att han blev glad för dem. Hur går det med träningen, är går det inte så bra. Måste skärpa mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han har längtar som bara den efter sina ringa så han blev glad :)

      Träningen går bra, 5 pass gjorda förra veckan och strax är det dax att dra på sig träningskläderna igen :)
      Skickar en liten spark i baken och hoppas du kommer igång med träningen snart!

      Radera
  3. Men coola ringar, har du gjort dom? Säljer du? / Teres

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har tillverkat dom! Just dessa är inte till salu då min pappa fick dom i present. Men jag tillverkar och säljer smycken efter beställning :)

      Radera