tisdag 27 november 2012

Skit oxå!

Jag lever, har verkligen bara inte haft något att dela med mig av!

Träningen föll ordentligt förra veckan pga ett knä som ville vara lite trasigt. Det blev istället hundmys hos Mirijam i torsdags och en dag på Eko:- med mamma i fredags.

I lördags fixade vi jul i vårt hem, sydde och satte upp nya gardiner, upp med ljusstakar, tomtar och passade på att baka. Nötkakor bakade med kokossocker; en perfekt grej!! Din blev precis lika goda som alltid men med en mindre sockrig smak, tänderna ville inte fly från munnen :)


Bakade även kokoskakor och chokladkakor.



I söndags skulle vi ner på stan tänkte vi då det var julskyltning. Men det regnade katter och hundar så vi gick in på BA och tog varsen öl istället.

Har känt mig konstig i magen den sista veckan och så även igår. Valde därför att stanna hemma idag, det kom nämligen blod ur mig igår...från fel ställe om man säger så! :(

Så för att inte bli helt försoffad idag har jag redan satt igång med att baka lussekatter och skinksnurror!



Av någon jäkla anledning så blir massa ord "bajs" i rättstavningen här!!! Ja, jag skiter blod! Nöjd nu rättstavningshelvete?!

I vilket fall som, back to the lussebulls!

1 kommentar: