onsdag 13 mars 2013

Appråpå sms.....

Jag har gjort handlingar som jag själv avskyr!!

MAN SVARAR PÅ SMS!

Så Suzan, jag ber om ursäkt för att jag är en dålig människa och inte svarat! Till mitt försvar, jag vet aldrig om det är ett mass-sms och då tycker jag det ibland är pinsamt att svara..... Åååååå vad dumt det lät!!!

Sms:et jag fick handlade om ifall jag hakade på DETTA! Men eftersom jag satt på nya jobbet och vi inte ska leka med våra fåner där, svarade jag inte + att jag är en latjävel som aldrig orkar ta mig till gymmet! Så jag får helt enkelt hoppa över utmaningen...

Men 2h på en spinningcykel nästa lördag (23/3) ska jag riva av! Pengarna går oavkortat till Barncancerfonden och jag kommer troligen bli sängliggande minst 2månader efter det men vad gör väl det? Det är ju för en god gärning :)


1 kommentar:

  1. Varför vill du inte svara på mass-sms? Det är ju lika mycket riktad till dig som till dom andra :)

    SvaraRadera