onsdag 27 mars 2013

Mina stackars små händer!

Jag älskar verkligen mitt jobb och jag är stolt att jag har utbildningen. Men dagar då jag undrar vad fan jag håller på med kommer, framförallt när jag har värk i händerna!

Värken letar sig fram när jag haft mycket smått, pilligt el när jag fattar en rörfattning...

Idag håller jag på med manchettknappar i silver och i varje knapp ska där sitta en onyx.


(påbörjad sedan innan :))

Idag skulle onyxerna i! Eftersom jag kör riktigt old school så har jag min lilla tryckare jag använder med handkraft. Visst drömmen är att kunna ha med tryckluft men det används inte tillräckligt ofta för att det ska löna sig för mig!
Så efter att ha tryckt och tryckt och tryckt och bråkat lite sitter äntligen onyxerna fast!
Men nu är kraften i händerna slut.... Och då menar jag verkligen slut!! :(

Tur att lilla mormor bjuder på lunch idag oxå så jag kanske kan återhämta mig lite! Annars blir det problem att öppna trumlaren sen för att kolla det färdiga resultatet på manchettknapparna....

1 kommentar:

  1. Va rädd om händerna!!!
    Värk är inget att leka med!
    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera