söndag 17 mars 2013

Nu har jag nog återhämtat mig!!

Ang förra inlägget, jag dog bara lite och har nu lyckats återhämta mig!

Helgen som flugit förbi har spenderats i Varberg. Har ju inte hunnit hälsa på FNilsson i huset förrän nu!

Körde upp i fredags, busade med barnen och lillfisen hoppade i säng ganska så direkt efter vi kommit. Men lilla fröken var så spänd på att vi äntligen skulle komma upp igen så hon gick på överskottsenergi ända till kl 2!! Hon har tydligen räknat och tjatat om hur många dagar och timmar det varit tills vi skulle komma :)

Känns alltid lika skoj att ses och jag känner alltid att tiden inte räcker till! Samtidigt som jag absolut känner att jag velat bo närmre för att kunna fika spontant när som helst så är ändå Skåne hemma... Får helt enkelt se till att krympa landet så avståndet inte är så långt! El köpa ett extremt snabbt fordon som tar mig fram och tillbaka på nolltid... Låter väl som en plan eller?!




Morgonbus på g!




David visade sin bästa sida ;)




En något utslagen tjej, att vara uppe till 2 natten innan tar på krafterna hos vem som helst! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar