torsdag 14 mars 2013

Dement i tidig ålder?!

Nej jag vet att man inte ska skämta om sådant men ibland kan man bara lixom undra!!

Tanken var igår att vi skulle ha lite korv, ägg och bönor till middag... Men det är inte så jävla lätt när jag glömmer äggen hos mamma och Mac glömmer ta upp korven ut frysen!!!!

Så jag fick ju "unna" (jävla tramsord!!!) mig igår och eftersom det blev bråttom till hockeyn och kylen ekade lite halvtomt så slutade det med pizza....

Hur mår då magen idag? Jodå, helt ok.

Nu har jag testat öl och jag har testat mat med mjöl och socker utan att magen ballar ur! Så den där helgen vi hade besök uppifrån....ja, där måste funnits en liten form av bakterie då oxå!!

Jag fick beröm av kära moder igår, att jag är duktig som tappat snart 7kg! :) Tack mamma!! <3

Nu är det bara resten kvar ;)

Tjing på er!



3 kommentarer:

  1. LIDE ungt för att glömma! Att MM glömmer, har jag mer förståelse för! =)

    Du ÄR duktig som gått ner så mycket och det syns som attan på dig!
    Goooood work girl! =)

    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man blir som man umgås el?! ;)

      Tack så mycket!!

      Pössen

      Radera
    2. Man blir väl det, så det är inte undra pau att du ä glömsk!! =)
      Pössen
      Tanten

      Radera