onsdag 6 mars 2013

Egentligen.....

Hade date med fröken igår. Det är grymt längesen vi träffades och när hon ställde frågan förra veckan om när vi skulle ses för att promenera kände jag att vi verkligen fick styra upp det!

Så fast att jag egentligen var grymt trött och soffan lockade betydligt mer efter kvällsmaten igår så kände jag mig tvingad.
På med träningskläderna och ut!





Det kändes grymt skönt efteråt iaf och trevligt hade vi! :) Verkar som att vi båda jobbar som svin men det är dax att ta tag i livet igen!
Jag är nog en av dom som styr livet lite efter tvn känns det som ibland! Nästan varje kväll är det någon serie som jag gärna följer.... Men jag får väl helt enkelt lära mig att det går att se på internetz..... :)

Sängen lockade imorse men jag tog mig i kragen och första bussen mot verkstan!! Nu är det skärpning! El?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar