tisdag 5 mars 2013

Torrboll?

Bägge mina jobb innebär att jag tvättar händerna ofta! Som guldsmed blir man extremt smutsig om händerna och som assistent tänker man extra på hygienen.
Även om jag känner hur huden stramar på händerna, ser hur torr jag är och hur nagelbanden spricker så får jag aldrig för mig att smörja händerna i tid!! Så istället har jag ont!

Men föööj faaan vad skönt det känns när jag väl fiskat upp tuben med handkräm ur väskan och smort in mig! :) Nu ska jag bara komma ihåg att göra det varje dag oxå! ;)



2 kommentarer:

  1. Hmmm. Du säljer själv världens bästaste hudlotion!!! Häll över lide i en mindre flarra o ha in da handbag!
    Pöss din törris! <3
    Tant C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mjaaa har hittat en ännu bättre handkräm! Har den i väskan ALLTID men glömmer bort den med jämna mellanrum.... :)

      Pössen

      Radera