tisdag 26 mars 2013

Vals vs Patricia = 1-0

Igår var först en förträfflig dag sen blev det skit sen lite bra igen!

Kunden blev jättenöjd med armbandet och flera har frågat om pris och valfri text. Det värmer!

Sen lyckades jag förstöra för mig själv, bråkade med min vals och det hela slutade med att handtaget slog mig rakt över näsbenet med en jäkla kraft! Packade ihop verkstan och surade!

Hämta nya brillorna innan jag kom hem till mannen som lagade mat till mig och lät mig vara lite sur...

Sen kröp jag ner i sängen och bäst av allt var att nu kan jag ju se texten på tvn när glasögonen är på!!!! Kanin juh!

Nu är jag på plats igen, vägrar valsa ett skit idag, tänker jobba utan den och sen bjuder sötaste lilla mormor på lunch idag! Så vi håller tummarna för en bra tisdag helt enkelt!! :)





2 kommentarer:

  1. FABULÖSA glajjer, snygging! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK! Börjar med dessa, ska köpa dom andra oxå sen ;) <3

      Radera