måndag 18 mars 2013

Synen ändras på äldre dar...

Har sista tiden haft huvudvärk lite titt som tätt och varkens linser el glasögon har gjort det bättre. Kändes dessutom som att synen blivit sämre för allt har varit extra suddigt!

Bokade tid hos optikern och det visade sig att jag haft rätt! 2 snäpp sämre på vänster och 1 snäpp på höger... Dessutom har brytningsfelet ändrat sig till det sämre... Så nya linser är automatiskt beställda sen har vi detta med glasögon!

Vilken djungel!!! Trodde ni det var lätt så har ni helt fel! Helst vill man ha ett par som är en snygg assessor och helst ska dom inte kosta hur många tusen som helst!!
Självklart skulle jag kunna behålla bågarna jag har och bara byta glas men hur kul är det?!
Nej jag är ute efter något stort, plastigt och färgglatt!! :)

Hittade faktiskt ett par som är matt svarta och rosa... Inte plastigt men ändå snygga...

Avvaktar lite så jag kan kolla runt, kan ju hända jag hittar något som faller mig i smaken till 100% :)



4 kommentarer:

  1. Hej hej!

    Jag maila dig för några dagar sedan angående ringar, undrar bara om du fått mailet eller vad som händer? :)


    Mvh, Kristoffer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Kristoffer!

      Jag har fått mailet och svarat i dag! Kolla ifall du fått det annars får jag skicka det på nytt!

      Mvh Patricia

      Radera
    2. Har inte fått något mail, så du får gärna försök igen ^^

      Toffisall@hotmail.com


      Radera
    3. Har gjort ett nytt försök att svara :)

      Radera