fredag 11 april 2014

1/3 avklarad!

10 dagar med träning och rätt mängd mat har nu passerat. Blev ju sjukt glad iom jag tappat 1 kg efter bara 3 dagar! Nu har jag tappat ca 1,5kg totalt, har inte tagit några mått men jag hoppas och tror att det minskat lite.

Igår var en fin dag i verkstan, allt flöt på och jag var relativt pepp för att träna på kvällen. Väl på gymmet kom känslan av att folk tittade lite sådär konstigt på mig och känslan "jag hör verkligen inte hemma här utan borde nog fortsätta träna morgnar med pensionärerna" kröp över hela mig.
Kände mig lite nere och undrade varför jag inte ens kunde se några större resultat av detta jäkla tränande och all förbannade keso jag trycker i mig...

Måste försöka tänka att det tar lite tid för att få resultat och bara fortsätta kämpa. Fast helst hade jag velat ha en photoshopad kropp nu och verkligen få ha känslan "snygg naken"

Iaf är jag ombytt nu, ska äta mitt mellanmål och sen ta itu med 60-90min träning.

I helgen ska det jobbas och jag hoppas på fint väder imorgon em så jag kan slipa bänken när jag är lite ledig!

Ha en fin fredag!
Hepp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar