lördag 5 april 2014

Bakom styret?!

Morgonen började med kaffe, keso och ananas innan jag skulle till gymmet. Kom på precis i dörren att jag glömt borsta tänderna men insåg att lördag kl 7 är det nog inte så proppfullt så jag gick dit med smussiga tänder.

1 man fanns minsann där men hade i princip tränat klart tills jag kom, så jag kunde i min ensamhet beta av mitt pass. Å minsann, 2km på löpbandet på 12 min blev resultatet. En rejäl klapp på min axel betyder det :)

Väl hemma blev det frukost, dusch sen satt vi i bilen på väg till Malmö. Mac hade siktet inställt på nytt styre och ett sådan följde minsann med hem.

Sen dog jag lite. Tröttheten slog till som en käftsmäll och innan jag somnade blev det ut igen för att återlämna bilen. Men sen, sen fick jag minsann vila medans Mac gick till garaget och fixade styret.

Nu väntar jag på kvällsmaten sen ska jag sova igen. Tur man har en ledig helg så jag kan sova.....

Hepp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar