tisdag 1 april 2014

Så jäkla pepp!!!

Igår hade jag en riktigt bra känsla i kroppen heeeela dagen. Pigg, glad och pepp. Jag kände mig fräsch och när jag kom ur duschen smorde jag in hela mig och kände mig bara helt fantastisk! (är urdålig på att smörja mig och är torr som fnöske annars!)

Jag förberedde mat till jobbet, middag och lunch för tis, ons och tors, gjorde mig klar i tid och passade på att hämta mammas hushållsvåg.
Min deklaration hade trillat hem och den var en positiv överraskning! :)

Sen begav jag mig till jobbet och på väg dit kom ett samtal med beställning på vigselringar. Så jäkla härligt!!

Jobbet flöt på, dog av skratt när jag pratade med fröken M på kvällen och nu, nu har april börjat!!!!

Dagens 2 första mål är nere, så fort tåget landat i Hässleholm ska jag byta om och sen springa till gymmet och ikväll blir det kaffe för att fira pappas födelsedag och prata vigselringar med min kund.


Jag är så jävla peppad!!!!!

En sista före-bild, måtte jag slippa se detta om 1 månad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar