onsdag 16 april 2014

Den hära jäkla bänken asså:

Först såg den ju ut såhär när jag fick den av mormor, ja minus blomman och det andra! Blomman fick jag för övrigt av min fina, fina vän fröken M för hon tyckte hon varit a pain in the ass! :)



Sen det här med att skrapa färg och slipa det sista, jag har definitivt inte haft vädret på min sida mina lediga dagar och en viss panik över att inte hinna bli klar till lördag har legat som ett duntäcke runt mig!

Men igår, då minsann blev den färdig gällande slipningen!!! Woopwoop!



Idag har jag målat den och hade jag haft ca 45min till och inte behövt åka iväg och jobba så hade första omgången av målning blivit helt klar. Nu hoppas jag att min kärlek hjälper mig lite och målar det sista på runda 1 ikväll så jag kan måla hela runda 2 imorgon innan kiropraktor och träning. Och ev så blir det runda 3 på fredag efter balkongstädning och segelduksupphängning är fixad.

Sen jäklar i min låda blir det både bild här och kaffe i solen (som SMHI lovar ska infinna sig i påsk!!!!!!!) på min födelsedag, sittande på min nya fina bänk!

Det mina vänner, det är kärlek och lycka! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar