måndag 21 april 2014

Födelsedag i Köpenhamn och besök på Zoo!

Gästerna kom tidigt på påskafton, misstänkte att folk var bortbjudna på eftermiddagen och det var ju så galet fint väder och då vill man inte på kalas!!


Jag tränade 1,5h medans Mac var gullig och fixade här hemma. Vi hade lite tapas istället för kakor. 


När sväronen gick säger Mac "du har 15min att packa, vi ska till Köpenhamn och sova där inatt" Aldrig någonsin har jag packat så snabbt :)



Vi strosade, passade på att njuta av solen på uteserveringar och åt middag på en fantastisk turkisk restaurang 


Igår blev det frukost, sen fick jag välja om vi skulle strosa, åka hem tidigt el åka till Zoo. Eftersom jag aldrig varit på Zoo så var valet självklart :) 



Liten fis född 17/4!


Dom flesta djuren var lite trötta men det gör inget, det var en perfekt supervarm och mysig dag!



Väl hemma igår blev det tvätt av motorcyklar och min premiär!



Idag återgår vi till mat och träning enl fitnessfighten. 



Tack familj och tack älskling för en fantastisk födelsedag!! ❤️

1 kommentar:

  1. Vassego mitt ❤️! Älskar dig oändligt mycke!! ❤️❤️❤️❤️❤️

    SvaraRadera