torsdag 3 april 2014

Känslorna är överallt!!

Kom på mig själv med att gråta medans jag diskade?!

Men förklaringen kom ju sen när jag upptäckte att det är dax för min kvinnlighet att göra sitt månadsbesök...

Hoppas innerligt att jag slipper ha så jäkla ont för jag vill verkligen kunna genomföra detta nu! Har redan hunnit med gymmet idag och sakta men säkert har en liten molande träningsvärk kommit smygandes. Är dock innerligt stolt över att jag lyckats SPRINGA på riktigt på löpbandet utan att stanna :D

Så dag 3 är påbörjad, nu är det bara maten resten av dagen sen är detta till ända för idag.

Besökte kiropraktorn igår som fixade och trixande med min kropp innan jag körde till Harald Nyborg och införskaffade kinesologitejp.


Sen blev det en snabb kopp kaffe med fröken M som kom med världens gulligaste kommentar på mina "före-bilder" nu till fitnessfighten: "Jag hade absolut legat med dig om jag varit kille men känner du att du inte själv trivs så gör du helt rätt nu" 😂❤️

Tror minsann jag ska lyxa till det med målade naglar idag, nu efter badrum och ugn har blivit rena! ✌️
Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar