fredag 25 april 2014

Sicken fredag!

Att få ett sms om att hojen är klar från service, 1/2 dag efter jag lämnat den är ju galet bra :) 
Men att lova att baka en kaka på en redan fullsatt dag var definitivt inte ett smart drag!!!

Men iaf, efter gymmet där jag klappade mig själv på axeln efter 2,5km på löpbandet (och dagens fitnessfight såklart) blev det mc-mundering på och buss till Knislinge. Underbara söta mamma hade bakat en sockerkaka till min fina farbror Peter (TACK MAMMA ❤️) 
Fröken M kom, Kim hämtade sina ringar till onsdagens bröllop, vi körde till Claessons och kramade Peter, testsatt lite dyra hojar och hämtade min pärla. 



Snabb fika med mamma som akut fick åka ner till älskade mormor som är superdålig :(

Packa ner 30 ägg i väskan och hem till Hässleholm med hojen, in med äggen i kylen och sen ner till frisören. 



Hundkel och vin och nu, nu en extremt dålig bild på mig: 

Jag gillar mitt nya hår och kanske kan jag lyckas ta en snyggare bild en annan dag :)

Nu är jag galet trött och imorn är det jobb som gäller....

Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar