tisdag 10 januari 2012

Bilder del 2!

Tänkas, ja lyckades få in lite bilder till.... Men fler finnes å SKA upp!
Hemma hos mor å far på julafton, massa dooodis! 

Tur vi har samma inredningsstil =) Ja bidrog dock bara med en mask så länge...

Ååååå, mina fina svalor ja vann hos Cirkus Ernhake!

Mac har fastnat i Mahjongträsket tack vare mig!! =)

Såhär intresserad va han när ja sprang runt å fotade å sen gjorde ett tappert försök att blogga...


Mitt 2012 ska gå i rosa tecken! Ska va en duktig tös å anteckna å faktiskt för en gångs skull ta tag i min kalenderverksamhet! Har blivit superdålig på att skriva upp jobbtider å annat viktigt man ska skriva i kalendern!


Ifall ni undrar va ja har gjort idag så kan ja berätta att sova är överskattat å ja har snurrat i sängen sen kl 5! Gick upp å sa hej till hjärtat innan han åkte till jobbet, la mig i sängen igen... Kroppen tvärvägrade somna om så ja spelade litta spel å laddade hem ytterligare onödiga appar till feletonen som säkert visar sig va jättebra.... El de va kanske tvärtom?!

Sen har ja fått i mig morronkaffet å nu är de morronteet å hör å häpna:
Julsakerna är nere i sina lådor!! Totalt bortstädade alltså!
*Klappar mig själv på axeln över att ja äntligen tog tag i att packa ner mina 15 tomtar*

Överväger att göra mer i hemmet idag eftersom ja ju inte börjar förrän senare... Fast skriver ja de så kommer ja inte göra de så då är de bättre ja är tyst!

Över å ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar