fredag 13 januari 2012

Fredagen den 13:e!



Åååååå känner mig sjukligt bitter!!! Å ja vet nog inte riktigt varför! Tror de finns ca tiomiljardersmiljoner anledningar till de el så letar ja bara anledningar till att få sura!

Längtar tillbax till Tjeckien väldans mööcke just nu. Tror de beror på att ja å mamma pratat en hel del om de å att ja idag la in om semester till v22 när vi är iväg igen!

Sen började ja kolla massa gamla bilder från träffen, den översta på min hoj är tagen i fjol å den är bara så sjuuuukt snygg! Varmt å bara underbart!

Dom andra två är från 2006, första året ja träffade min alldeles speciella vän Fritte! Saknar honom järnet ibland för han är en sån man kan prata med allt om. Han va en av få som hörde av sig när ja mådde som absolut sämst uppe i Varberg å då skrev han ett mess "Du är min speciella vän", å de har fastnat i min hjärna å i mitt hjärta!!

Sen andra anledningen till att ja la upp just dom bilderna på mig är för att ja är så sjuuuukt smal!!! Ok, nu mådde ja väl kanske inte helt fantastiskt just när dessa bilderna togs men GAAAAAD, ja vill va så smal igen!!!! Så nu jävlariminlåda ska här gås ner i vikt! Är trött på att kläderna sitter som korvskinn å att ja inte kommer i min gamla kläder mer!!!!!!!!


Ja å hjärtat mitt gick ner till ett gym här i Hässleholm när han kom från jobbet för att kolla lite priser, måste nämligen börja träna igen! Stod på hemsidan att de skulle va öppet till 18, men icke sa Nicke! Där va stängt! Så vi gör ett nytt försök imorn när vi vaknat =)

Nu känner ja mig på lite bättre humör (de svänger snabbt i speedway!!) så nu blir de kaffe å tända ljus å sen krypa ner i soffan med laaav!

2 kommentarer:

  1. Hässleholm är ju inte långt härifrån, ska du med på bloggträff?

    SvaraRadera
  2. Patsky...
    Vet hur det är att längta till hojträffar!
    Har inte varit på någon sen 2006 och faan, vad jag saknar det!

    Du är fin som du är, men man mår bäst när man trivs med sig själv!

    Pössen <3
    Tant C

    SvaraRadera