lördag 14 januari 2012

Shoppar mig lycklig!

Suzan, en bloggträff låter både skoj å spännande =) Ja har läst de på din sida, ska se om ja är modig nog så hör ja av mig till dig senast 1v innan! =)

Idag har ja å laaav varit å shoppat mig lycklig! =) Fick ju tag på en sida igår med min stora passion, SKOR!!

Köpte inte några men hittade så sjukt fina å så sjukt annorlunda så ja visste ju knappt var ja skulle ta vägen! Satt å dreglade å ville absolut inte gå å lägga mig....

Eftersom ja inte köpte några men mådde väldans dåligt för att ja inte gjorde de så kunde ja inte somna. Vred å vände huuuur länge som helst innan ja fick ro. Men då är de väl klart ja ska drömma mardrömmar!!!
Laaav hade gett mig 10000:- men dom lyckades ja slarva bort. Alltså inte slarva genom att handla utan verkligen SLARVA! La dom på ett bra ställe å sen va dom väck!
Så nej, ja mådde inte speciellt bra när ja vaknade....

Vi bestämde redan tidigare i veckan att vi skulle till Förmedlingscentralen i Tyringe för att kolla lite saker å JÖSSES! Ja fick köpt precis de vin inte hade bestämt men som ja verkligen, verkligen ville ha! Hjärtat blödde å ja hade kunnat köpa bra mycke mer!

Nööja fina krokar i köket-check!

Nööja fina tavlor till köket-check!

Nööja fina spislock-check!

Nööj fin servetthållare & servetter-check!


Ok, ja erkänner! Ja gillar muffins å sånt va.... Men ja har ju så mycke sen innan å ja vill bara ha MER!!! Å allt passade jättebra i vårt kök!


Va faktiskt nerom de där gymet ja skrev om igår. Nästa lördag är de dax för rådgivning å då får ja även reda på va de ska kosta för mig. För tydligen hade dom inga priser sådär på rak arm utan de va väldigt individuellt.... Märkligt men värt ett försök!


Ikväll blir de bio med hjärtat, Sherlock Holmes 2. Men inga popcorn å läsk för oss inte! Viär duktiga å här är de bara nyttigheter :-P

2 kommentarer:

  1. Patsky, din knas...
    HUR kan man ligga sömnlös för ett par skor man INTE köpt och HUR kan man slarva bort tusen spänn!?!?!
    Bara du som lyckas med ticka bedrifter!!
    Tänk så gla du blir när du hittar dom! =)

    Du, som där nyköpta tingen.. Påminner dom inte lite om burkarna och brickorna du fick av mig?

    Kan tänka mig att ni drägglar till nästa helg, då ni får äda vanligt igen!

    PÖSSEN <3
    Tant C

    SvaraRadera
  2. Jag köpte spislock med muffins på för någon månad sedan, nu måste jag bara se till att få mig en spis som jag kan lägga dem på... =)

    Puss!

    SvaraRadera