tisdag 17 januari 2012

Trendigt värre?!

Har upptäckt något som verkar va en trend. I flera dagar nu har ja sett massvis med människor som har Dr Martens i svart lack. Är ja då lite före min tid som har såna fast i rött lack?! El är ja kanske heeeelt efter eftersom mina är röda??
Fick ju mina när ja stod modell för Dr Martens. Fick även dom svarta med skelett på :) And aj lööv bägge!! :D

Psssst, bara så ni vet så är ja i tid till tåget, hela 13 min innan de ska gå!
Jeeeaaaj me!!


Patsky on the ajfåån

3 kommentarer:

  1. FAN!
    Är så avis på alla som är yngre än mig!
    Vill oxå våga ha en udda färg på håret med en lika udda frilla. Vill ha konstiga kläder och va en färgprick!
    Vill oxå ha ticka skor.. Känger är snygga och Läkaren Maritns är snyggast!
    Porriga som fan!

    Kul att få se dig 3 dagar i rad! REKORD!!

    Pössen <3
    Tant C

    SvaraRadera
  2. *undrar varför ålder skulle vara ett hinder för att vilja ha roliga kläder*

    SvaraRadera
  3. Alv...
    Jag såg ut som fan, rent ut sagt på 80-talet.. Rå synthare och ÄLSKADE det!
    Nu känner jag mig som den gamla tant Patsky kallar mig..
    Visst, åldern är bara en nuffra, men då jag själv stör mig på 60+ kärringar som tror dom är 30, så vill jag inte va en 45 åring som tror jag är tonåring igen! =)
    Skiter i om folk pratar bak min rygg, men jag tycker inte att 45 åringar ska gå klädda som jag velat göra!!!
    Alla gör/har vi våra val i livet!! =)
    // Tant C

    SvaraRadera