torsdag 12 januari 2012

Varde mörker!!

Låg kvar i sängen en stund innan klockan ringde å funderade på ifall ja skulle fumla i mörker för att hitta jamasbyssor å raggsockar el om ja skulle tända sänglampan å förblinda mig själv lite... När ja väl beslöt mig för att tända lampan blixtrade de snabbt till å sen va de åter mörkt. Lampan valde att dö idag.... Så de blev att leta i mörker efter kläderna!


Sen beslöt ja mig rätt snabbt för att tända lite ljus i vardagsrummet för de blåser å regnar ute å då blir de ganska kallt i lägenheten!

Morronkaffet blev sjukt starkt, men de gick ner!

Sitter på bussen hem till mor å far nu, ska träffa en gammal klasskompis å diskutera diamanter i hennes vigselring :) Skojsigt skojsigt!!

Känner art ja hade behövt vara lite långledig nu, typ nån månad el två! Har så mycke ja vill göra å fixa men de hinns ju inte med när ja jobbar oxå!
Vill va ledig å pyssla om mig själv! Göra lite manikyr å få ha nagellack!! Fattar ni att endast lite nagellack är lyx för mig just nu!!!

Får iaf ha de på fossingarna så när ja inte fryser ihjäl om fötterna så kan ja va utan raggisar å kolla på mina sommarfötter!





Å just de, glömde ju!! Bussen va en kvart försenad idag å de va ju skoj med tanke på hur mycke de blåste å regnade!!!!!! Rövbuss!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar