måndag 23 januari 2012

Krasslig...

Känner mig inte alls sådär pigg som ja vill va... Hängig, ilamående å halsbränna. Fryser mer än vanligt å vill helst bara krypa ner i sängen igen. Förhoppningsvis går de över snart så ja känner mig bättre el får de bryta ut så de slipper va nåt mellanting....


I lördes va ja på gymmet. Dom körde med stilen "Ifall vi visar runt å glänser så kommer inte priserna betyda nåt å då visar vi dom sist" Men ja är hemskt lessen, en inskrivningsavgift på 2300:- å sen 299:- VARANNAN VECKA!
Näpp serrö, de där va alltför mycke pengar för att ni ska få mig att träna hos er!
Har som tur är hittat ett annat gym med mer humana priser så de blir till att kolla med dom på fredag kanske...

Efter gymbesöket blev de ett beskö i affären. Handlade hem allt till middagen som tant C blev bjuden på här.

Men ja vet inte ifall hon missuppfattat lite för hon kom med både blommor å vars en piratlapp till mig å Mac ;)

Trevligt som tusans va de iaf men efter maten va vi så trötta alla 3 att hon beslöt sig för att ta tåget hem lite tidigare... Ja gick raka vägen in i sängen å de tog inte många minuter förrän ja sov...

Igår va de dax för söndagsmiddag hemma hos mor å far! Så de blev bort till Macs päron å låna deras bil för att sen åka till mina päron. Blev ner i källaren å rota i lite flyttlådor oxå!
Tycler här ser så trist ut med massa vita krukor ÖVERALLT! Å blommorna som finns här..... DÖD åt alla Benjaminfikusar!!
Så ja tog med alla mina krukor å tänkte här skulle bli lite annat =)

Packade upp dom idag å upptäckte att 1 kruka har gått sönder. Fast de är ganska bra resultat med tanke på hur mycke som flyttats hit å dit å hur länge de legat nerpackat!
Men eftersom ja inte känner mig så überpigg å vi inte har nån jord hemma så orkar ja inte plantera om dom blommor ja tänkt behålla!

Men om ja känner mig bättre så kanske ja tar å går bort mot Blomsterlandet på fredag å köper hem lite nytt till fönsterna =)

Dessa krukorna finns här nu, nu ska de bara fixas nåt fin blomma oxå!

Samma till dessa!

Å vem vet, nästa gång ja får blommor så kanske de blir denna som åker fram?! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar