onsdag 11 januari 2012

Vm i sovaihjälsig!

Maaaj gaaad va skönt de va att ligga kvar i sängen imorse!! Snoozade i ca 2h innan mor min ringde å då kände ja "Nu är de nog dax att gå upp"....


Hjärtat körde iväg runt 6 men ja har knappt hört honom stöka nu på morronen... Ja måste varit himskanes trötter!!

Har kommit fram till min lilla morronrutin nu:

Kolla Facebook - Check!
Dricka morronkaffe å läsa bloggar - Check!
En kopp te efter kaffet - Check!

Morronens syssla bestod i att hämta tvätten i källaren å tyvärr va ju inte sängkläderna torra... Men ja orkar inte springa 4 våningar ner fler gånger innan ja ska ta mig till tåget så ja tog upp alltsammans å hängde de på torkställning här uppe. Samt att ja faktiskt vek den torra tvätten å har lagt allt på sin plats! Har även hunnit med att göra maten inför ikväll på jobbet å brunchen är nästintill klar å ska strax ätas =)

Tur att ja inte skrev om gårdagens sysslor igår för tro de el ej, AJ DID IT ÅLLL!!! =)

Städade toaletten - Check!
Dammsugade - Check!
Beställde guld - Check!
Packade ner julsakerna i lådor - Check!


Nu efter att ja uppdaterat mig på bloggar har ja insett hur megagärna ja vill tatuera mig igen....
Mirijam bloggar lite om tatueringar å Katta har som mål för 2012 att tatuera sig mer. Sen alla kära vänner som bloggar å oxå är sugna på tatueringar... Tror ja får ringa bror min å se ifall husrenoveringen går framåt i hiskelig fart så han kanske kan ta en förmiddag med sin lillasyster =)




Ska oxå försöka få grannen här till att fota mig å alla mina tatueringar. Ja ser ju inte dom på samma sätt som ni andra å dom är ju faktiskt fina, så då vill ju ja oxå se!

Ååååå måste ju bara berätta! Ena appen ja fick hem för lite sen visade sig vare SJUKLIGT superbra!!! TuneIn Radio, kan hitta huuuuur många radiokanaler som helst å nu har ja fastnat vid en som heter Roxy. Blandad musik till tusen å gröömmt bra!

Nehe, lite mer facebook å sen mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar