måndag 9 januari 2012

Övertid!

Ok, låt oss diskutera detta med övertid! De är helt ok att jobba över när man blir tillfrågad, yes?! Men om man inte blir tillfrågad utan de tas för givet, va tycker vi om de?! Nån gång kan va ok el?! Men inte fan alltid!!!! Å sen att folk bara har mage att gå hem utan att säga nåt?? INTE OK!!!! Nog sagt om de! Känner de va tur idag att ja tog mina verse till jobbet nu när årets första snö kom! El rättare sagt typ vinterns första snö!! Hade iaf tur att de inte snöade när ja va på väg till jobbet för ja har ju världens sötaste mamms ever som körde mig i rallyfart ner till tåget så ja skulle hinna med. Å varför fick vi stressa?! Jo den dära övertiden ja nyss nämnde som ja inte skulle nämna mer! Får se ifall ja ger mig i kasst med att försöka få upp fler bilder i afton el om ja helt enkelt skiter i de å slänger i mig en stor balja te å sen kryper ner i sängen..... Måste skriva en Waaatt toooo doooo list oxå inför imorn.... Har en jäkla massa som ska göras å en middag att planera för tant C :) Patsky on the ajfåån, on thöö traijn!

1 kommentar:

  1. Todeloo rövatooo.

    Hmmm. Får man bara basunera ut övertid så där? Har för mig att det finns regler om ticketdärningarne..
    Men den j-a surdegsfabrikens boss verkar lika jäst som surdegen!

    Denna fick asa iväg till jobbet 3 timmar innan hon skulle igår. Blev väckt av luren.. Kaos situation enligt den som jobbade, skitbagatell för mig när jag kom upp, lagom go i boet..

    Att åka till jobbet i gympadojs o udan att glo hur väret ska bli, får sitt straff när man ska hem idag.. Fi faan.. Sa sätta föderna i plastpausar o dobbla hoser innan skodona tas pau!

    Lautor väldans prättansjöst mä den där middasbjudningen. Vi kan lia gärna äda pizza på nåt hak o ta en bira.. Blir lia gla för da!

    Pössen! <3
    Tant C

    SvaraRadera