tisdag 26 maj 2009

Aldrig mer blondin =)

Sockersöta Susie har fixat till mitt hår idag. De blev över förväntan å ja är sjukligt nöjd =) Tusen tack gumman =)

Dock kommer ja inte lägga upp nån bild för mor å far inte ska få se de innan torsdag =) Även socker har fått strikta besked på va som gäller men på torsdag har ja en känsla av att hon kommer lägga upp en bild =)


Hööni: på torsdag åker ja!!!! Å ja längtar så sjukt mycke. Bryr mig inte ett dugg om de regnar där nere el inte för iväg ska ja. Å har ja tur så ska Lasse iväg med min hoj imorn å tvätta den =) Han är snäll han =)


Fick oväntat besök av ett skyddsombud idag på jobbet. Ja tycker de va bra att han kom så han kan hjälpa mig lite då ja aldrig har varit de innan. Så nu kanske de kan bli ordning å reda på jobbet =)

Kollade min mail igår. Underbara pappsen har kollat lite på blocket på ny mc till mig å skickat över massa länkar. Bröt ihop i skratt när ja upptäckte att en av länkarna var på Lasses hoj. Fin tanke pappa men eftersom ja vet hur den hojen har blivit behandlad så kommer ja inte köpa den =)

Nu kanske ja skulle ta tag i mitt hem lite innan ja ska sova. Har massor att hinna med imorn.



Gumman, de är helt ok att va en pms-tant ibland å du blir aldrig ensam så länge ja finns här ;) Puss

4 kommentarer:

  1. Jaha, och hur sku ja konna veda dä dau!!!!
    Papps

    SvaraRadera
  2. de är väl klart du inte kunne veta de, men ja tyckte de va skoj =)

    SvaraRadera
  3. Okajsan dau, ses pau torsda!
    Snabbglidar-papps

    SvaraRadera
  4. vadå snabbglidar-papps?????? du måste ju förklara dina egenpåhittade ord annars fattar ja ju inte =)

    SvaraRadera