tisdag 19 maj 2009

Dum i huvet!

Just nu känner ja mig helt borta i pannan. Har jobbat 11h idag å ändå är ja inte klar med de ja hade tänkt. De enda som håller mig uppe just nu är att ja åker om 9 dagar =) Är så måttligt trött på allt. Jobbet är det massor att göra på bara för att ja har varit iväg på kurs. Sen gör de ju inte saken bättre av att man har en del butiker med helt inkompetent personal som inte fattar att "Under er guldsmeds semester utför inga reperationer till er" betyder just de! Nejdå, dom skickar som vanligt å hoppas på att nån annan ska göra de till dom. Men så kommer de inte att bli =)
Ska försöka tygla mig å inte göra dom innan heller. Men ja råkar ha ett samvete som säger att de är ju kunderna som blir drabbade i slutändan så ja jobbar röven av mig å har inget liv.....
Om bara samvetet kunde ta en paus nån gång.

Vill inte va såhär trött på allt. Försöker se ljuspunkter här å var men mest är de mörkt. Vet att om ja är nere så drar ja med mig andra. Så därför försöker ja faktiskt att hålla humöret uppe bland folk. Även om ja får spunk ibland å bara gnäller.

Lite mat kanske får upp mitt humör idag =)

1 kommentar:

  1. Lugna ner dig gumman...snart så får du semester o då får du supa dig så full att du glömmer jobbet för en stund...det ska iaf jag försöka göra ;) puss

    SvaraRadera