söndag 3 maj 2009

Frågetecken

"Look at you now, your like the 4th of july"
Va f-n är detta för låttext egentligen???? "Titta på dig nu, du är som fjärde juli"???? Eh va??? Kan nån förklara för mig hur man är som ett datum? Ja vet att de är nationaldagen i USA men hur är man????
Stör mig på alla smöriga texter man kan höra. Visst en del ballader kan va väldigt fina å mysiga men herrejösses va man kan bli mupp på en del fraser.
Å när ja ändå är på gång att störa mig kan ja ju även avslöja att ordet Kramiz får de att krypa i kroppen på mig. Kramiz????? Vadå kramiz? De finns inget ord som heter så utan det heter kram el kramar. Så de så! =)


Nu ska ja berätta va ja gjort sen sist =)
Igår så satt ja å Tina på balkongen å åt frukost å solade oss. Va så varmt att bikinin åkte fram =) Sen fick vi ett ryck å körde ner till Harald Nyborg. Min bror va nämligen så skicklig att han krossade höljet till ett av mina uttag när han byggde ihop min soffa å ja har inte fått tummen loss att köpa ett nytt innan. Men ja passade på när skumbanan va här för hon kan ju sånt där med el =) Så vi köpte de sen satte hon dit de. Många tack gumman =)
Sen körde hjärtat hem iom dom håller på att renovera i huset dom köpt. Så ja ringde Tommy å frågade om han hade lite tid med mig i garaget så ja kunde slänga på mina sommardäck. Är evigt tacksam för hjälpen Tommy å Lars =) Tack! Bultarna satt som bara den för inte visste väl ja att man måste tvätta bilen på vintern om man har aluminiumfälgar så att inte bultarna ärgar. Ja har ju ingen kollsånt ju. Men efter ett tag lyckades vi få loss alla å nu sitter sommardäcken på å dom extremt fula sommarfälgarna.
Efter de körde ja å pratade en stund med Tallen som jobbade bara runt hörnet från garaget =) Hade en himla trevlig pratstund. Har ju knappt träffat honom el Paul sen min födelsedag ju.
Sen körde ja hem å började tvätta sängkläder. Passade på att läsa lite HP medans ja väntade på att få hänga upp tvätten. Måste ju läsa nu för nu är de inte mycke kvar =)

Sen ringde socker å hade tråkigt så hon frågade om ja ville åka med i glassbilen. Å snäll som man är så sa ja såklart ja =) De va himla mysigt att åka med å prata massa. Efter hennes arbetspass blev de hem till henne å dricka te. Andreas kom oxå dit så vi satt å pratade en massa å bestämde att vi skulle ut med hojarna idag. Tror ja körde hem vid kvart i 2 el nåt inatt =) Hann med att läsa ytterligare nåt kapitel innan ja somnade.

Va inte alls lika fint väder imorse när ja vaknade. Valde att somna en stund till bara för de =) Gick upp vid 11 å försökte förgäves fixa viasat motor men inte ville de funka inte. Men som tur är har Susies pappa den kanalen å han skulle själv kolla på racet så de bar av dit där. Så ja fick se Rossi vinna idag!!!!!!!!!!!!!!

Efter racet körde vi till Lasse för att hämta hojen. Sen blev de en sväng. Ja, socker, Andreas å Lasse =) Först åkte Susie med mig å sen fick hon åka en sväng med Lasse. Gick något fortare å även på bakhjulet när hon åkte med honom. Ja är lite mer försiktig hahaha =)

Ikväll blir de lite mer läsande för ja tänkte att kanske ja å Paul skulle se dom sista Harry filmerna tillsammans iom vi sett dom andra 3. Men han verkar inte vilja umgås med mig mer för han har ju aldrig tid =) Jaja, snart tittar ja på dom själv =)

Fick sms från en vän igår som ja inte hört av sen nyår. Blev väldigt överraskad men även väldigt glad. Han är en fin människa han =)

Å vet ni vad? Två gånger igår fick ja höra att ja va saknad. Av två helt olika människor men som ironiskt nog har samma namn =) De gjorde mig väldigt glad att veta att de finns dom som gillar mig för den ja är å att dom har skoj med mig =) Tack till er bägge!




Your my favorite mistake =)

6 kommentarer:

  1. Tack för en underbar dag min vän...=)
    vi gör om det på tisdag om du känner för det o vädret tillåter...puss puss

    SvaraRadera
  2. Tack själv gumman. Vi håller tummarna för fint väder =)
    Puss

    SvaraRadera
  3. tack för en mys helg...ses snart igen hoppas jag. Kramis Tina ;) ha ha ha ha ha

    SvaraRadera
  4. Glöm inte att smörja dig för solen det bränner fetmkt nu.

    Kramizar och puzzisar!

    SvaraRadera