söndag 10 maj 2009

Färgglad

Ja som om ja inte va de sen innan =)
I en dels huvud finns säkert denna tanke; Jösses va många tatueringar hon har, alldeles för många.
Men de anser ju inte så klart ja att ja har. De är en del av mig å ja gillar ju de. Andra väljer att ha konst på väggen, ja väljer på kroppen. Å för den delen så är de ju min presonlighet man ska gilla å inte mitt utseende. Är de bara utseendet man är ute efter så Bye bye!

Summasumarium så är de ju så här att ja har ju gjort en ny tatuering. El ja, bror har ju gjort den =) Ja fick bara lida hahaha Men den är jättefin å de är en massa färg i den. Å de bästa av allt är att den ska bli större =) Men just nu ville ja bara ha utsidan vaden klar innan Tjeckien.
Bilder kommer imorn, har inte med mig sladden till feletonen.

Mammsen passade oxå på att bygga vidare på sin. Så nu har tanten hela vaden full av färg =) Min mamma rockar!

Ja nej nu ska ja hitta på nåt annat. Kanske prova packa på hojen inför Tjeckien så ja kan fixa de själv sen utan pappas hjälp =)

2 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att se hur det blev gumman. Vad fick du av bror din?? Pöss

    SvaraRadera
  2. ja fick en jättefin tshirt av bror =) han är bra på presenter han =)

    SvaraRadera